ویترین دانش

آخرین اخبار و رویدادهای دنیای علم و تکنولوژی

ویترین دانش

آخرین اخبار و رویدادهای دنیای علم و تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود مداحی

نوحه حاج مهدی رسولی

حاج مهدی رسولی

مداحی حاج مهدی رسولی

متن نوحه حاج مهدی رسولی

کد پیشواز ترامپ قمارباز همراه اول

آهنگ پیشواز حاج قاسم سلیمانی همراه اول

کد پیشواز ایرانسل مداحی اربعین مهدی رسولی

آهنگ پیشواز اربعین 99 مهدی رسولی همراه اول

نوحه زیبا ترکی حاج مهدی رسولی

دانلود نوحه سن کان وفاسن آقا حسن حسنون وار مهدی رسولی

دانلود مداحی تیغ در دست

به امّید تقاص آمده ام مهدی رسولی

چون شهادتنامه لر امضا اولوب مهدی رسولی

دانلود مداحی کربلا ده بو گجه غوغا اولوب

دانلود نوحه مهدی رسولی چوخ باخوب اصغره یانما منی یاندرما حسین

مداحی حاج مهدی رسولی منه ده وار_اولومدن قبریوینن منه ده وار

نوحه ترکی مولا دیدی الناس عبید الدنیا

مداحی مردار بود هر آنکه او را نکشند

دانلود نوحه در مسلخ عشق جز نکو را نکشند مهدی رسولی

دانلود فرموده حسین یرحل معنا ای سینه زن غریب کربلا

دانلود الرحیل الرحیل دلبسته عشق بسته دنیا نیست

مداحی مهدی مختاری

مداحی محرم 96 حاج مهدی مختاری

دانلود مداحی حاج مهدی مختاری

مداحی حاج مهدی اکبری

حاج مهدی اکبری

نوحه خوانی کربلایی مجتبی رمضانی

نوحه جدید مجتبی رمضانی

مداحی مجتبی رمضانی

  • ۰
  • ۰

یکی از بزرگترین مزایای اشتراک در PlayStation Plus این است که هر ماه به شما یک سری بازی های رایگان قابل اجرا در پلتفرم های PS4، PS4 Pro، PS3 و PS Vita می دهد.


این یک روش عالی برای امتحان کردن بازیهایی است که در غیر اینصورت ممکن است نتوانید آنها را بازی کنید؛ چرا که آنها بازی هایی هستند که ممکن است از رادار شما خارج باشند و یا حتی به این دلیل که شما پول کافی برای خرید چندین بازی در ماه نداشته باشید.

حتی اگر قصد ندارید آنها را بلافاصله بازی کنید، یا مطمئن نیستید که آنها جزو بازی های مورد علاقه شما باشند، ولی می توان به قطع یقین گفت که این بازی ها به خاطر رایگان بودنشان همیشه ارزش دریافت رایگان را دارند.
به محض این که یک حساب فعال PS Plus ایجاد کنید، به آنها دسترسی خواهید داشت.

از آنجا که این یک رویداد ماهانه است، تصمیم گرفتیم فروشگاه یک مرحله ای ایجاد کنیم که در آن قادر به یافتن جدیدترین بازی های رایگان بوده و همچنین  بتوانید با حرکت به عقب امکان مشاهده بازی های برجسته ماههای گذشته را داشته باشید. به این ترتیب می توانید بدانید که آیا یک بازی ارزش انتظار برای ارائه در آینده ای نزدیک در PlayStation Plus را دارد یا اگر قبلا ارائه شده، ارزش تهیه دارد یا خیر.

بنابراین بی هیچ حرف اضافه ای، در اینجا بازی های رایگان PlayStation Plus ای قرار دارند که در ماه اوت 2107 در آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا قابل دسترس بوده و در چند روز آینده قابل دانلود خواهند بود.

اوت 2017

Just Cause 3 – PS4

سوپر جاسوس جادوگر ریکو رودریگوئز (Rico Rodriguez) ضمن بازگشت به جزیره ی افسانه ای مدیچی (Medici)، مجبور است تا جمهوری مدیترانه را از کنترل بیرحمانه ژنرال دیکتاتور سباستیانو دی راولو (Sebastiano Di Ravello) آزاد کند. منتظر دیوانه ترین شاهکار این سری باشید که تاکنون دیده اید.

Assassin’s Creed: Freedom Cry – PS4

آدواله  Adéwalé بیست سال پس از وقایع Assassin's Creed IV: Black Flag، توطئه ای را درون دولیت ایالتی فرانسه که بر پورتو پرانس حکومت می کند کشف می کند. حال بایستی  Adéwalé در یک سفر علمی خرابکاری کند و قیام علیه تجارت برده را طرح ریزی نماید.

Super Motherload – PS3

این بازی 1 تا 4 نفره با بستر گیم پلی تعاملی خود شما را در مقام هدایت کنندگان ماشین های برداشت محصول در مریخ قرار می دهد. این بازی بیشتر از آن که شما صرفا در حال جمع کردن سنگ های معدنی از مریخ در آن باشید دارای خط داستانی افسانه ای و ترسناکی است که بایستی شما را در لبه آن بستر یاد شده قرار دهد.

Snakeball – PS3

آیا به بازی قدیمی Snake روی گوشی های نوکیا علاقه داشتید؟ بسیار خوب، بازی Snakeball برای شما ساخته شده است! این بازی از گیم پلی آشنای بازی Snake استفاده کرده است که همه ما آن را می شناسیم و عاشقش بودیم و آن را به یک بازی ورزشی تیم محور اعمال کرده است.

Downwell – PS Vita

دانول Downwell یک بستر تیراندازی عمود پیمایی است که به طور انتقادآمیزی مورد احترام قرار گرفته و نفس می کشد که شما در آن ضمن پایین رفتن از یک کانال چاه مانند می توانید به دشمنانتان شلیک کنید و گنج را در طول مسیر جمع آوری کنید. طرفداران Spelunky و داستان غار Cave Story حتما این بازی را دوست خواهند داشت.

Level 22 – PS Vita

این بازی پنهانی سرگرم کننده در مورد یک کارگر الکلی به نام گری است که بعد از یک شب طولانی و بزرگ در شهر تلاش می کند تا دزدکی به کار خود ادامه دهد. این اولین بار نیست که گری دیر کرده است، بنابراین اگر او گیر بیافتد، قطعا اخراج خواهد شد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی